Fijewski Gallery
Galeria założona w 2018 roku przez Jakuba Fijewskiego. Swoje działania prowadzi w takich miastach jak: Warszawa, Konstancin, Zurych i Miami. Tylko w ostatnich latach galeria przyciągnęła na zorganizowane przez siebie wydarzenia ponad 14 000 miłośników sztuki, stając się istotną, prywatną instytucją kultury. Posiada w ofercie prace artystów takich jak: Michał Jackowski, Joanna Sierko-Filipowska, Natalia LL, Daniel del Rosal Garcia, Jan de Weryha-Wysoczański, Robert Bluj, Magdalena Abakanowicz, Bolesław Ryziński i wielu innych.
PROBLEM
Galeria Fijewski na dynamicznym rynku sztuki napotkała na barierę w postaci niezdefiniowanej, rozproszonej marki oraz ograniczonych możliwości prezentacji swoich zasobów online. Rozwój galerii był hamowany przez brak spójnej komunikacji marki, wizji i potencjału oraz przez nieefektywne procesy, które nie nadążały za rosnącymi wymaganiami rynku i potrzebami małego zespołu pracowników.
ROZWIĄZANIE
Priorytetem stało się stworzenie silnej, spójnej marki, która precyzyjnie odda charakter i aspiracje galerii, a także umocni jej pozycję na rynku polskim i międzynarodowym. W obliczu rosnącej konkurencji i coraz większych oczekiwań odbiorców, niezbędne stało się wprowadzenie rozwiązań prezentujących zasoby galerii online. To z kolei otworzyło galerię na nową, szerszą publiczność i umożliwiło interakcję z dziełami sztuki w nowoczesny, dostępny sposób. Automatyzacja procesów i wprowadzenie efektywnych narzędzi zarządzania pozwoliło na optymalizację pracy małego zespołu galerii, podnosząc efektywność działania przy jednoczesnym zwiększaniu jej zasięgu i wpływu.