chosen by

rebranding, logo, packaging, kampania w kanałach marki (social media, baza mailingowa)

“Spraw, aby Twoja moda trwała” — to nowe przesłanie, które towarzyszy zmianom brandingowym marki. Celem jest odkrycie zalet tzw. mody cyrkulacyjnej, świadomych zakupów rzeczy pre-owned znanych domów mody i projektantów. Nowa identyfikacja zakłada minimalizację ilości materiałów drukowanych, wykorzystanie papierów pochodzących z recyklingu, naturalnych surowców i materiałów. W 2019 roku projekt został wyróżniony przez World Brand Design Society: Less Waste Rebranding for Conscious Fashion Label

Zobacz pełne case study na Bēhance

 

W 2020 roku projekt został wyróżniony w ogólnopolskim konkursie “Projekt Roku” organizowanym przez Stowarzyszenie Twórców Grafiki Użytkowej w kategorii Projektowanie przyjazne środowisku.

Szczegóły tutaj

FollowFb.Ins.Be.
...

This is a unique website which will require a more modern browser to work!

Please upgrade today!